Iets te vieren?
Hier vind u alles voor uw feest!
 
 
Bekijk ons aanbod

Huurvoorwaarden

Inleveren
Alle goederen dienen schoon, droog, compleet en onbeschadigd ingeleverd te worden op het op de overeenkomst overeengekomen tijdstip.

  • tent en wanden schoon en droog
  • statafels schoon (geen kaarsvet, kringen, brandvlekken o.i.d.)
  • olielampen leeg
  • glaswerk, asbakken en chaving dishes schoon

Voor het schoonmaken kunt u gewone schoonmaakmiddelen gebruiken. Géén crepepapier gebruiken bij tentdoek, dit veroorzaakt namelijk vlekken die niet meer te verwijderen zijn.

Let u met verlichting, kaarsjes erop dat wanneer deze tegen het tentdoek komen, er brandgaten kunnen ontstaan in het tentdoek of brandkringen op de statafels. Voorkom dit dus en zorg dat de verlichting ruimschoots van het tentdoek is opgehangen (b.v. mbv tyrips).

Risico/Aansprakelijkheid
Gedurende de huurtijd is alle risico van het gehuurde voor de huurder. U bent verantwoordelijk en aansprakelijk voor de materialen en het juiste gebruik van de materialen. Vermissing, vervreemding, diefstal, breuk of beschadiging komen ten laste van u als huurder.

In geval zich één van deze situaties voordoet wordt, ontvangt u de borg niet retour en bent u de volgende schadevergoeding terstond verschuldigd:

i.g.v. schade i.g.v. niet schoon inleveren
Tent of shelter € 200 € 60
Partyverlichting € 30 € 10
Olielamp zink € 15 € 10
(Sta)tafels € 50 € 10
Kunststof Ficus € 70 € 70
Tafel accessoires (asbak, vaas, roos) € 2 € 1
Glaswerk € 0,75 € 0,30
Chaving dish € 50 € 10
Terrasheater electrisch € 70 € 25
Terrasheater gas € 100 € 20
Tafelrok € 40 Niet zelf wassen!
Het is niet toegestaan om in geval van schade zelf het materiaal te repareren.

Annulering
In geval de weervoorspelling voor de dag van huur > 6 beaufort is, kunt u kosteloos uw reservering annuleren. Indien u geen gebruik maakt van de annulering en toch besluit om de tent op te zetten, dan is dit geheel voor eigen risico en is alle hieruit eventueel voortvloeiende schade voor uw rekening.
Annulering van uw reservering is tot 7 dagen voor aanvang van de huurdatum kosteloos. Bij annulering binnen 7 dagen voor aanvang van de huurdatum bent u 50% van het huurbedrag verschuldigd.

Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn ophaalprijzen exclusief schoonmaken inclusief BTW en gelden voor ophalen op de dag van huur en terugbrengen op de aansluitende dag. In overleg zijn andere afspraken mogelijk, welke aangetekend worden op de huurovereenkomst. Betaling geschiedt contant bij afhalen. Op verzoek kunt u ook het bedrag vooraf overmaken. U betaald bij levering van de goederen een bedrag aan borg. Dit bedrag ontvangt u bij correcte inlevering uiterlijk binnen vijf werkdagen weer retour.

Bezorgen
Brengen en halen van de materialen binnen Zeist is mogelijk en de kosten hiervoor bedragen 10 euro. Voor de provincies Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, Noord-Brabant en Gelderland zijn er beperkte bezorgmogelijkheden en kunt u contact opnemen voor de mogelijkheden. De bezorgkosten buiten Zeist bedragen 10 euro + 0,55 per kilometer. De afstand wordt bepaald op basis van het routeprogramma routenet.nl van postcode 3701CC tot de postcode adres levering.

Neem contact met ons op
 

Uw naam:

Uw e-mail:

Uw telefoonnummer:

Betreft: Reservering Informatie

Fill:

Uw bericht: